Boodschappen die misschien te complex lijken in een marketingmix, krijgen in een magazine de aandacht die ze verdienen. En dat is leuk! Mensen die normaal achter de schermen blijven, kunnen juist in een magazine hun podium pakken.
Complexe boodschap vertaald naar een leesbaar magazine
Heb je een complexe boodschap te vertellen? Het team van Magazines Maken ondersteunt je om een ingewikkeld verhaal te vertalen naar een concreet magazine. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap goed overkomt? Hoe maak je ingewikkelde materie aantrekkelijk leesmateriaal? Door het maken van een magazine, maak je de vertaalslag van een complexe boodschap, naar een behapbaar verhaal.
Stille kracht in de spotlights
Een magazine leent zich er uitstekend voor om iedereen in je organisatie zichtbaar te maken. Niet alle collega’s pakken vanzelfsprekend het podium. Sommige mensen blijven liever op de achtergrond, maar hebben wel een prachtig verhaal om te vertellen. En dan niet alleen de gezichten die je ‘altijd al terugziet’. Wat dacht je van vrijwilligers die de stille drijvende kracht zijn? Schoonmakers die onmisbaar zijn? Of die ene collega die goud waard is voor de organisatie, maar dat niet van de daken schreeuwt?
Wil jij samen met je team graag dat podium pakken? Neem contact op voor een vrijblijvende offerte.