Een terugblik op Magazines Maken op sbo de Toermalijn

Een terugblik op Magazines Maken op sbo de Toermalijn

Het 25 jaar bestaan van sbo de Toermalijn was voor hen de perfecte gelegenheid voor een interessante en interactieve teamdag. Samen met alle medewerkers en externe ‘vips’ heeft de Toermalijn een mooi magazine ontwikkeld. We kijken samen met Piet Loeff, teamleider, terug op deze dag Magazines Maken.

Lees meer
‘Offline- en online communicatie versterken elkaar’

‘Offline- en online communicatie versterken elkaar’

Een magazine maken voor potentiële nieuwe medewerkers én klanten. Dat was de wens van Afdeling Online. Daar paste het standaardconcept van Magazines Maken niet bij, maar wél een op maat gemaakte teamdag. We blikken samen met Sanne Schepers, directeur van Afdeling Online, terug op deze dag.

Lees meer
‘Het is meer dan alleen een leuke dag!’

‘Het is meer dan alleen een leuke dag!’

Samen in één dag in een magazine realiseren. Het team van KNVB deed het. De insteek van Magazines Maken? Met elkaar leuke teamdag beleven en daarbij ook meer leren over de organisatie zelf. We blikken samen met verenigingsadviseur Jozef van der Vooren terug op deze dag.

Lees meer
Het onderwijs is dé plek om een magazine te maken

Het onderwijs is dé plek om een magazine te maken

Denk je dat een teambuildingsactiviteit alleen iets voor bedrijven of collega’s onderling is? Juist niet. Het onderwijs is dé plek voor Magazines Maken. Wij geven je drie voorbeelden van situaties in het onderwijs waarbij zelf een magazine maken van pas komt.

Lees meer
Een jaarverslag hoeft niet saai te zijn

Een jaarverslag hoeft niet saai te zijn

Het jaarverslag is verplichte kost voor de KvK en komt, vanzelfsprekend, elk jaar weer terug. Het is vaak een saai en vooral tijdrovend klusje. Maar waarom gooi je het niet eens over een andere boeg?

Lees meer
Hoe zet je je visie en missie écht goed in?

Hoe zet je je visie en missie écht goed in?

Gehoord van onze klanten: doen we wel genoeg met onze visie en missie in de communicatie? Beide begrippen vormen de voedingsbodem voor je strategie. Alle bedrijfsactiviteiten moeten hieraan gerelateerd zijn. Wij horen vaak terug dat bedrijven de visie en missie wel omschrijven, maar vervolgens alleen intern gebruiken. Maar wist je dat je dan kansen laat liggen?

Lees meer
Dit leer je als deelnemer tijdens Magazines Maken

Dit leer je als deelnemer tijdens Magazines Maken

Een teamdag van 1 dag. Leuk idee, denk je, maar lukt het om op de lange termijn hier iets van te leren? Van onze deelnemers krijgen we terug, dat het zeker lukt om impact te maken. Hieronder delen we lessen die je door het samen maken van een magazine kunt leren.

Lees meer
Op de hoogte blijven van onze nieuwe magazines? Schrijf je in voor de nieuwsbrief.

Pin It on Pinterest