Hoe zet je je visie en missie écht goed in?

Hoe zet je je visie en missie écht goed in?

Gehoord van onze klanten: doen we wel genoeg met onze visie en missie in de communicatie? Beide begrippen vormen de voedingsbodem voor je strategie. Alle bedrijfsactiviteiten moeten hieraan gerelateerd zijn. Wij horen vaak terug dat bedrijven de visie en missie wel omschrijven, maar vervolgens alleen intern gebruiken. Maar wist je dat je dan kansen laat liggen?

Lees meer
Dit leer je als deelnemer tijdens Magazines Maken

Dit leer je als deelnemer tijdens Magazines Maken

Een teamdag van 1 dag. Leuk idee, denk je, maar lukt het om op de lange termijn hier iets van te leren? Van onze deelnemers krijgen we terug, dat het zeker lukt om impact te maken. Hieronder delen we lessen die je door het samen maken van een magazine kunt leren.

Lees meer
Pak dat podium, maak een magazine

Pak dat podium, maak een magazine

Mensen die normaal misschien achter de schermen blijven, kunnen juist in een magazine hun podium pakken. En boodschappen die misschien te complex lijken om in the spotlights te zetten, blijken prima tot hun recht te komen in een magazine.

Lees meer
Op de hoogte blijven van onze nieuwe magazines? Schrijf je in voor de nieuwsbrief.

Pin It on Pinterest